search-button
cross-out

Mad Clip: «Καρφιά» Περιφέρειας Αττικής κατά πραγματογνώμονα – «Να μην προσπαθεί να κερδίσει δημοσιότητα»

«Θα έπρεπε να γνωρίζει ότι καμία μπάρα ασφαλείας δεν θα μπορεί να εγγυηθεί την αποτροπή θανατηφόρου περιστατικού»
Mad Clip: «Καρφιά» Περιφέρειας Αττικής κατά πραγματογνώμονα – «Να μην προσπαθεί να κερδίσει δημοσιότητα»

«Βολές» κατά συγκεκριμένου πραγματογνώμονα, τον οποίο δεν κατονομάζει, εξαπέλυσε η Περιφέρεια Αττικής με «φόντο» το τροχαίο δυστύχημα που κόστισε τη ζωή του τράπερ Mad Clip.

«Τις τελευταίες ημέρες και με αφορμή τροχαίο κατά το οποίο έχασε τη ζωή του γνωστός και δημοφιλής στους νέους τραγουδιστής, διακινείται στα μέσα ενημέρωσης από συγκεκριμένο πρόσωπο που αυτοπροσδιορίζεται ως πραγματογνώμονας η ανεύθυνη άποψη ότι ευθύνεται η Περιφέρεια Αττικής για την τραγική κατάληξη του τροχαίου περιστατικού» αναφέρεται σε ανακοίνωση της Περιφέρειας Αττικής.

Στη συνέχεια, η Περιφέρεια αναφέρει ότι «ο αυτοπροσδιοριζόμενος πραγματογνώμονας ισχυρίζεται ότι θα έπρεπε να υπάρχουν στο συγκεκριμένο οδικό άξονα μπάρες, οι οποίες θα απέτρεπαν αν υπήρχαν, τον θάνατο του τραγουδιστή. Η άποψη αυτή στερείται σοβαρότητας κι επιστημονικής τεκμηρίωσης. Είναι εντελώς ανεύθυνη, δεν ανταποκρίνεται στην αλήθεια κι όποιος την προωθεί, λειτουργεί αποπροσανατολιστικά, ως προς τον προσδιορισμό της διακρίβωσης των πραγματικών αιτιών που οδήγησαν στην τραγική απώλεια του καλλιτέχνη».

Σύμφωνα με την Περιφέρεια, «ο πραγματογνώμονας θα έπρεπε να γνωρίζει ότι καμία μπάρα ασφαλείας δεν θα μπορεί να εγγυηθεί την αποτροπή θανατηφόρου περιστατικού, αφού οι μεγαλύτερες ταχύτητες που αναπτύσσονται στα crash test των ΜΑΟ για επιβατικά αυτοκίνητα (από το αποτέλεσμα των οποίων εξαρτάται και το αν θα πάρουν πιστοποίηση κατά ΕΝ-1317 ή όχι) είναι 100 και 110Km/h. Συγκεκριμένα το TB11 (900kg – 100Km/h) και το ΤΒ32 (1500kg – 110Km/h).

Για ταχύτητες της τάξης των 150 και 200Km/h κανένα ΣΑΟ δεν είναι πιστοποιημένο, επομένως οι συνέπειες της πρόσκρουσης είναι απρόβλεπτες. Επίσης, τα crash test διενεργούνται με συγκεκριμένες συνθήκες, με βασική αυτή της γωνίας πρόσκρουσης που είναι 20 μοίρες με το εμπρός μέρος του αυτοκινήτου. Κανένα crash test ΣΑΟ δεν διενεργείται με συνθήκες πλαγιολίσθησης, επομένως και εδώ το αποτέλεσμα της πρόσκρουσης είναι απρόβλεπτο».

Παράλληλα, στην ανακοίνωση αναφέρεται ότι «ο συγκεκριμένος δρόμος, λόγω του γεγονότος ότι διαθέτει μεγάλο πλάτος με τρεις λωρίδες κυκλοφορίας, αλλά και πολύ μεγάλη νησίδα πλάτους πέντε μέτρων μεταξύ των δυο ρευμάτων, δεν ανήκει στους δρόμους προτεραιότητας για τοποθέτηση μπαρών. Επιπλέον, το όριο ταχύτητας στον συγκεκριμένο δρόμο που διέρχεται κατοικημένη περιοχή είναι 50 χιλιόμετρα. Όποιος υπερβαίνει το όριο αυτό, συνειδητά θέτει σε κίνδυνο τόσο τη ζωή του, όσο και άλλων συνανθρώπων μας».

Τέλος, καλεί «τον κάθε είδους πραγματογνώμονα, αφενός να αναδεικνύει την έννοια της ατομικής ευθύνης όσον αφορά την τήρηση των κανόνων κυκλοφορίας από όλους, που είναι κρίσιμος παράγοντας για την οδική ασφάλεια.

Αφετέρου, να συμπεριφέρεται με υπευθυνότητα και να μην προσπαθεί να κερδίσει με αστήρικτες απόψεις μερικά λεπτά δημοσιότητας, σε βάρος της αλήθειας».

Mad Clip: Τη Δευτέρα το τελευταίο «αντίο» στον αδικοχαμένο τράπερ
Το μεσημέρι της ερχόμενης Δευτέρας (06/09) αναμένεται να γίνει η κηδεία του αδικοχαμένου τράπερ.

Συγκεκριμένα, η οικογένειά του, φίλοι, συνάδελφοι και θαυμαστές θα βρεθούν στο Κοιμητήριο Παλαιού Φαλήρου στις 16:00 της Δευτέρας για να πουν το τελευταίο «αντίο» στον Mad Clip.

Πηγή: news.gr

Ακολουθήστε το zinapost.gr στο Google News και δείτε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για Lifestyle, Showbiz, Gossip News και αποκλειστικά βιντεο.

News

Latest

zinapost.gr