H τηλεθέαση των μεσημεριανών εκπομπών την δεύτερη ημέρα προβολής τους

Η τηλεθέαση σε όλα τα κοινά

Δυναμικό  κοινό 

Ελένη  22,7% – 26,4% – 25,4% – 29,5% – 27,2% – 21,1% – 22,8% – 19% – 16,8% – 14%

Καλό Μεσημεράκι  10,6% – 14,5% – 18,3% – 22,1% – 25,4% – 23,3% – 20,1%

Ρουκ Ζουκ  16,6% – 12,1% – 13,4% – 14,2%

TLIVE  6,9% – 6,1% – 6,6% – 6,3% – 5,6% – 10,2% – 8,7%

Shopping Star   10% – 12,1% – 11,6% – 14,4% – 11,1%

Γενικό σύνολο 

Ελένη   18,3% – 21% – 20,3% – 20,9% – 19,2% – 18,6% – 18,9% – 15,9% – 15,7% – 12,6%

Καλό Μεσημεράκι  10% – 11,7% – 12,6% – 14,9% – 16,6% – 16.7% – 14.9%

Ρουκ Ζουκ  17,4% – 13,7% – 14,6% – 14,8%

TLIVE  8,1% – 9,8% – 10,6% – 10,3% – 18,2%

Shopping Star   9,4% – 12,6% – 12,7% – 13,6% – 11,4%