Αλήθειες με την Ζήνα – Τροχός της Τύχης-Shopping Star: Πρωτιά τον Νοέμβριο για τις αγαπημένες εκπομπές του Star
Στην κορυφή της προτίμησης των τηλεθεατώνΑλήθειες με τη Ζήνα, Shopping Star και Τροχός της Τύχης, οι καθημερινές επιτυχημένες εκπομπές του Star και πολύ αγαπημένες του τηλεοπτικού κοινού, συνεχίζουν να ενημερώνουν, να διασκεδάζουν, να ενθουσιάζουν, να συγκινούν, να μοιράζουν χαρά, αισιοδοξία, χιλιάδες ευρώ, πλούσια δώρα και να είναι η Νο 1 επιλογή των τηλεθεατών τον Νοέμβριο, σε μια τηλεοπτική σεζόν με έντονο ανταγωνισμό.
Η εκπομπή «Αλήθειες με τη Ζήνα» με τη Ζήνα Κουτσελίνη ήταν πρώτη στη ζώνη της και σημείωσε μέσο όρο 17% στο σύνολο κοινού, 15,5% στο δυναμικό κοινό 18-54 και 18,5% στο γυναικείο κοινό.
Το «Shopping Star» με παρουσιάστρια τη fashion expert Βίκυ Καγιά και «πρωταγωνίστριες» γυναίκες κάθε ηλικίας, που αγαπούν τη μόδα και το παιχνίδι, τερμάτισε πρώτο στη ζώνη του και σημείωσε μέσο όρο 15,8% στο δυναμικό κοινό 18-54, 19,5% στις γυναίκες 18 – 54, 19,8% στο γυναικείο κοινό.
Όσες φορές και να γυρίσει ο «Τροχός της Τύχης», το μακροβιότερο παιχνίδι της ελληνικής τηλεόρασης με παρουσιαστή τον Πέτρο Πολυχρονίδη, θα δείχνει πρωτιά! Ο «Τροχός της Τύχης» ήταν πρώτος στη ζώνη του από Δευτέρα έως Παρασκευή και στο δυναμικό κοινό 18-54 σημείωσε μέσο όρο 20,8% και στο σύνολο κοινού 25%, όπως και από Κυριακή έως Παρασκευή, σημειώνοντας στο δυναμικό κοινό 18-54 μέσο όρο 19,4% και στο σύνολο κοινού 23,5%.
Πηγή: newspistol.gr