Οι παραγωγοί του σόου έχουν προγραμματίσει πολλές εξωτερικές λήψεις σε διάφορα σημεία του νησιού, όπως στο Κέντρο Εκπαιδεύσεως Ιππασίας Ρόδου (ΚΕΙΠΠ), από όπου η «δ» δημοσιεύει αποκλειστικές φωτογραφίες.
Μέσα στις επόμενες ημέρες αναμένεται να πραγματοποιηθούν γυρίσματα στη Λίνδο και στη Μεσαιωνική Πόλη, καθώς επίσης σε περιοχές φυσικού κάλλους, όπως η Κοιλάδα των Πεταλούδων, τα δάση και οι παραλίες του νησιού, καθώς και γυρίσματα στο Φαληράκι. Γυρίσματα πρόκειται επίσης να πραγματοποιηθούν στα νησιά Τήλο, Χάλκη και Σύμη.
Όπως έχει γράψει η «δ», έχουν ξεκινήσει εδώ και λίγο καιρό τα γυρίσματα από το πολυπληθές συνεργείο των γνωστών τηλεοπτικών παραγωγών «Bachelor» & «Bachelorette» για τα κανάλια της σουηδικής τηλεόρασης channel 4 & channel 7. Τα γυρίσματα θα διαρκέσουν μέχρι τις 14 Μαΐου για το Bachelor και μέχρι τα τέλη Ιουνίου για το Bachelorette. Οι σειρές αυτές θα αποτελούνται από 40 και 20 επεισόδια αντίστοιχα και θα προβληθούν από τον Οκτώβριο έως τον Ιανουάριο σε prime time. Η επιλογή της Ρόδου ανήκει στο τουριστικό γραφείο Αpollo, μέλος της οικογένειας Der Touristik, που κατάφερε, μετά από συνομιλίες, να έρθει σε συμφωνία με την κινηματογραφική εταιρεία Warner Bros. Καθοριστικός ήταν ο ρόλος της Commercial Director κυρίας Nina Hornewall για την επιλογή της Ρόδου, αφού η πολιτική του Apollo είναι να πραγματοποιεί με ένα μοναδικό τρόπο την προβολή τουριστικών προορισμών.
Μια ιδιαίτερη πρωτοτυπία του Bachelor είναι ότι τις 20 υποψήφιες κοπέλες διεκδικούν 2 άντρες, ο ένας εκ των οποίων είναι ελληνικής καταγωγής, που ζει μόνιμα στη Σουηδία. Επίσης, η διαμονή τους πραγματοποιείται σε μια από τις πολυτελέστατες βίλες της Ρόδου, στην περιοχή της Φιλερήμου, η οποία διαθέτει μεγάλους κήπους, πισίνα και ελικοδρόμιο.
Θα πρέπει τέλος να επισημανθεί ότι η παραγωγή λαμβάνει όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας, όπως ορίζουν οι κανονισμοί προστασίας για τον covid-19 τόσο κατά τη μετακίνησή τους όσο και κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων.
Σημειώνεται ότι ο Δήμος Ρόδου στηρίζει αυτή την παραγωγή, αφού θα είναι τεράστια η προβολή της Ρόδου στα σκανδιναβικά μέσα μαζικής ενημέρωσης, όπου έχει ήδη ξεκινήσει η διαφήμιση της σειράς, και συνεργάζεται πολύ στενά με το τουριστικό πρακτορείο DTS Incoming Hellas, καθώς και με δημόσιους φορείς και ιδιωτικές επιχειρήσεις.