Κάποια στιγμή με πήρε τηλέφωνο η Ντίνα Κώνστα κι άρχισε να μού λέει ακαταλαβίστικα. Εκεί τρελάθηκα…

Ο Αλέξανδρος Αντωνόπουλος, ο τηλεοπτικός Οσμάν Βουρδάμπεης, ο Τούρκος επιχειρηματίας στην «Κατάρα της Τζέλας Δελαφράγκα», ήταν καλεσμένος   στην εκπομπή «Super Κατερίνα».

Ο δημοφιλής πρωταγωνιστής μίλησε για το ρόλο του στην αγαπημένη σειρά του Alpha , ενώ απάντησε στο πώς καταφέρνει να χειρίζεται «τα τουρκικά των Ρέππα-Παπαθανασίου». «Γιατί είναι τουρκικά του Ρέππα και του Παπαθανασίου. Δεν είναι κανονικά τουρκικά. Είναι τουρκικά που τα καταλαβαίνεις. Είναι πολύ αστείο, γιατί υπάρχουν και υπότιτλοι από κάτω, μήπως και δεν έχει καταλάβει ο τηλεθεατής! Έχουν τουρκικοφανείς καταλήξεις» εξηγεί.

Αναφερόμενος στο δίδυμο των Θανάση Παπαθανασίου – Μιχάλη Ρέππα, οι οποίοι υπογράφουν την «Κατάρα της Τζέλας Δελαφράγκα», υπογραμμίζει ότι η συνεργασία τους κρατάει πάνω από 30 χρόνια. «Είμαστε φίλοι, οικογένεια. Δουλεύουμε μαζί πάνω από 30 χρόνια. Έχουνε κι αυτοί το θάρρος να μου πουν ότι κάνω βλακείες αλλά έχω κι εγώ το θάρρος να τους πω ότι αυτό δε μου αρέσει ή ότι αυτό είναι επικίνδυνο».

Στη σειρά ο Λάμπρος Σεβαστός (Αντώνης Καλομοιράκης) δεν θέλει να παντρευτεί την κόρη της οικογένειας Βουρδάμπεη, την Αϊσέ (Μαριαλένα Ροζάκη), παρ’ όλο που οι γονείς έχουν δώσει τα χέρια. «Αυτό το σήριαλ είναι όλο ανατροπές, είναι μια κωμωδία, μια παρωδία και είναι και θρίλερ ταυτόχρονα. Γιατί γίνονται εγκλήματα … Έχει πολλά. Δε σταματάει μέχρι τέλους. Και μένουν και στο τέλος όλα εκκρεμεί. Δεν ολοκληρώνεται τίποτα. Όλα μένουν στον αέρα» σημειώνει ο Αλ.Αντωνόπουλος.

Τηλεόραση, θέατρο κινηματογράφος με τους Μ.Ρέππα και Θ.Παπαθανασίου, ποιες συνεργασίες τους ξεχωρίζει; Στο θέατρο «Τα μωρά τα φέρνει ο  πελαργός», από τα ωραιότερα έργα του Θανάση και του Μιχάλη. Στον κινηματογράφο το «Αυστηρώς κατάλληλο» και στην τηλεόραση «Το δις εξαμαρτείν», απαντά. «Το “Αυστηρώς κατάλληλο”, όπως και “Το κλάμα βγήκε από τον παράδεισο”, δεν γνώρισαν επιτυχία στην εποχή τους, όπως άλλες ταινίες. Οι ταινίες αυτές πήραν την εκδίκησή τους μετά, στο βάθος του χρόνου. Το ίδιο θα συμβεί και με τη Τζέλα  που είναι η συνέχεια του Κλάματος σε τηλεοπτική μορφή. “Η κατάρα της Τζέλας Δελαφράγκα” επί χρόνια θα μας ακολουθεί. Όπως έγινε και με το Κλάμα».

Στη συνέχεια αναφέρθηκε στην παρουσίαση των δελτίων ειδήσεων στην ΕΡΤ, στον παππού του Αλέξη Μινωτή και τη γιαγιά του Κατίνα Παξινού , στις Ντίνα Κώνστα, Μίνα Αδαμάκη και Άννα Παναγιωτοπούλου με τις οποίες είχε συνεργαστεί κι έχουν φύγει από τη ζωή.

“Δεν ήταν σε θέση αυτές να έχουν επικοινωνία. Το ίδιο και η Μίνα με την Άννα, δυστυχώς. Είχαμε πολύ καιρό να μιλήσουμε και το ίδιο ήταν και με τη Ντίνα Κώνστα με την οποία είχαμε εξαιρετική σχέση κι είχαμε κάνει σε σειρά τη μαμά με τον γιο. Κάποια στιγμή με πήρε τηλέφωνο κι άρχισε να μού λέει ακαταλαβίστικα. Εκεί τρελάθηκα. Μού έλεγε πώς πάει το έργο; Είσαι π.χ. με την Κατερίνα Καινούργιου; Όχι, δεν είμαι. Είμαι π.χ. με τη Μιμή Ντενίση. Α, στην τηλεόραση. Όχι, Ντίνα μου στο θέατρο. Δεν μπορούσα να συνεννοηθώ. Θυμάμαι ότι πήρα τον Μιχάλη Ρέππα και τού είπα ότι δεν είναι καλά η Ντίνα και μιλά περίεργα. Φυσικά, «έφυγε» κι αυτή»”, τόνισε χαρακτηριστικά.

Θεατρικά, αυτόν τον καιρό πρωταγωνιστεί στο Θέατρο Πειραιώς 131 στο έργο των Θ.Παπαθανασίου-Μ.Ρέππα «Για μια ζωή».

Δείτε τη συνέντευξη εδώ :