“MasterChef” Έγκλημα στο μαγειρικό Orient Express – Ποιος είναι ο ένοχος;

Μετά την αποχώρηση της Κατερίνας Λένη, η 9η Ομαδική Δοκιμασία βρίσκει την τελική, “χρυσή δεκάδα” του MasterChef 4, στο Νέο Μουσείο του ΟΣΕ. Περιστοιχισμένοι από παλαιά βαγόνια και από τη γνωστή Ροτόντα, το χαρακτηριστικό ημικυκλικό μηχανοστάσιο, που χρονολογείται στις αρχές του 20ου αιώνα, οι δέκα του διαγωνισμού καλούνται να φτιάξουν ένα ιδιαίτερο μενού.Χωρισμένοι σε δύο […]

Μετά την αποχώρηση της Κατερίνας Λένη, η 9η Ομαδική Δοκιμασία βρίσκει την τελική, “χρυσή δεκάδα” του MasterChef 4, στο Νέο Μουσείο του ΟΣΕ.

Περιστοιχισμένοι από παλαιά βαγόνια και από τη γνωστή Ροτόντα, το χαρακτηριστικό ημικυκλικό μηχανοστάσιο, που χρονολογείται στις αρχές του 20ου αιώνα, οι δέκα του διαγωνισμού καλούνται να φτιάξουν ένα ιδιαίτερο μενού.Χωρισμένοι σε δύο ομάδες, Mπλε και Kόκκινoυς, θα χρειαστεί να δημιουργήσουν πιάτα βασισμένα στο μενού 100 ετών περίπου, όπως εκείνο του θρυλικού OrientExpress το 1925!

Με βάση τη γαλλική κουζίνα και τις γαλλικές τεχνικές, οι πενταμελείς ομάδες θα πρέπει να «σαγηνεύσουν» γευστικά τον Chef της Γαλλικής Πρεσβείας,  Ζαν Μαρί Χόφμαν και τον γνωστό με τιμητικές διακρίσεις,«τεχνίτη» και βραβευμένο με 2 αστέρια Michelin, StephanBuron.

Αρχηγοί και υπαρχηγοί θα κληθούν να συντονιστούν για ένα μενού σε κοσμοπολίτικο ύφος και να παρουσιάσουν τα πιάτα τους σε κανονικούς ρυθμούς εστιατορίου! Οι δύο ομάδες δε φτάνει όμως να δημιουργήσουν νόστιμα και όμορφα πιάτα: θα κριθούν και για τη συνολική τους στάση, τον επαγγελματισμό τους αλλά και τον τρόπο εργασίας τους, που αποτελούν αναπόσπαστα στοιχεία, κατά τη θεωρία των τριών Μεντόρων,Σωτήρη Κοντιζά, Πάνου Ιωαννίδη, Λεωνίδα Κουτσόπουλου, στην ολοκληρωμένη εικόνα ενός σωστού MasterChef.