search-button
cross-out

Ντοκουμέντο: Οι ερωτικές επιστολές πάθους του ∆ηµήτρη Λιγνάδη

Σάλος από την αποκάλυψη της “ΜΠΑΜ στο Ρεπορτάζ” σχετικά με τις επιστολές “πάθους” ακόμη και ανηλίκων προς τον Δημήτρη Λιγνάδη αλλά και το “κρησφύγετο” το οποίο δεν είχε διερευνηθεί και εντοπίσθηκε, τελικά, το βράδυ του Σαββάτου μετά την αποκάλυψη της εφημερίδας!
Ντοκουμέντο: Οι ερωτικές επιστολές πάθους του ∆ηµήτρη Λιγνάδη

του Ειδικού Συνεργάτη 

Το μεσημέρι της Παρασκευής, 4 Μαρτίου, ένας φάκελος από ανώνυμο αποστολέα έφτασε στα γραφεία της «ΜΠΑΜ στο Ρεπορτάζ». Είχε προηγηθεί ανώνυμη τηλεφωνική καταγγελία στα γραφεία της εφημερίδας, την προηγούμενη ημέρα, που ανέφερε ότι οι Αρχές -κατά τη διάρκεια της αυτοψίας την Τετάρτη 3 Μαρτίου 2021- ερεύνησαν μόνο το διαμέρισμα του ηθοποιού και όχι το υπόγειο όπου βρίσκονται οι αποθηκευτικοί χώροι των διαμερισμάτων. “Κάντε κάτι θα τα εξαφανίσουν” ήταν η τελευταία φράση του ανώνυμου που βρισκόταν στην άλλη άκρη της τηλεφωνικής γραμμής.
Στον φάκελο που έφτασε στην εφημερίδα περιέχονταν φωτογραφίες οι οποίες απαθανάτιζαν μέρος της οικοσκευής του ∆ημήτρη Λιγνάδη που βρισκόταν στον συγκεκριμένο αποθηκευτικό χώρο. Ο φάκελος περιείχε και φωτογραφίες ερωτικών επιστολών τού γνωστού σκηνοθέτη, καθώς και άλλα έγγραφα που καταδεικνύουν την ανήθική του δράση. Για το περιεχόμενο της καταγγελίας ενημερώθηκαν τηλεφωνικά και οι αρμόδιες εισαγγελικές Αρχές.

Ο χώρος

Από το υλικό που εστάλη στη «Μ» διακρίνεται ένας μεγάλος αποθηκευτικός χώρος που, όπως μας καταγγέλθηκε, δεν ερευνήθηκε. Αυτό αποδείχτηκε τελικά καθώς αμέσως μόλις αναρτήθηκε το πρωτοσέλιδο της εφημερίδας, πραγματοποιήθηκε νέα έρευνα η οποία διήρκησε μέχρι τις 11.30 το βράδυ. Σύμφωνα με πληροφορίες οι Αρχές κατέσχεσαν ένα φορτηγό με κούτες από στοιχεία τα οποία θα εξεταστούν! Το ερώτημα το οποίο βέβαια τίθεται είναι για ποιο λόγο στην έρευνα της περασμένης Τετάρτης δεν βρέθηκε ο συγκεκριμένος, κοινόχρηστος, χώρος στο -2 της πολυκατοικίας. Δικαστικές και αστυνομικές “πηγές” που μίλησαν μαζί μας ανέφεραν ότι δεν γνώριζαν για το συγκεκριμένο χώρο. Είναι προφανές ότι και ο αδερφός του ηθοποιού, Γιάννης Λιγνάδης, δεν τους τον επέδειξε. Γιατί; Τι φοβόταν; Ως γνωστόν όποιος αποκρύπτει από μια δικαστική έρευνα στοιχεία ενδεχομένως να διαπράττει και ποινικά αδικήματα.

Όπως φαίνεται από τις φωτογραφίες που αποκάλυψε η “Μ”, σε αυτόν τον χώρο υπήρχε ένα σκουριασμένο πράσινο μπαούλο, τουλάχιστον δύο σακ βουαγιάζ, μερικές σακούλες, καθώς και ορισμένα βιβλία και περιοδικά. Επιπλέον, ο ίδιος φάκελος περιείχε και φωτογραφίες γραμμάτων και ερωτικών επιστολών. Μερικές φέρονται να έχουν σταλεί από ανήλικους! Όπως προκύπτει πρόκειται για παθιασμένα γράμματα τα οποία ελάμβανε και κράτησε στο αρχείο του ο ηθοποιός. Από το περιεχόμενό τους εξάγονται διάφορα συμπεράσματα και κυρίως τις σχέσεις εξάρτησης που δημιουργούσε.

Γράμμα Νο1: «Δεν θα κόψω τις φλέβες»

«Παρόλο που είσαι τόσο κακός και εγωκεντρικός και ανώμαλος και νάρκισσος, όταν αγαπάς
είσαι αγνός». Ένα άλλο από τα γράμματα που μας εστάλησαν, φέρεται να έχει γραφτεί από μια κοπέλα, η οποία όπως αναφέρει πρωτοείδε τον Δημήτρη Λιγνάδη, όταν εκείνη ήταν 10 ετών! […] Να, ρε παιδάκι μου, πώς λέμε ότι το 4 είναι μεγαλύτερο από το 3 και το γράφεις έτσι: 4 > 3. Εεε, κάτι τέτοιο και δυστυχώς, καμία ψυχοθεραπεία δεν υπάρχει σε αυτό. Δηλαδή,συγγνώμη, εσύ τώρα μπορείς να θεραπεύσεις που το 4 είναι πιο μεγάλο από το 3; Δεν είμαι ερωτευμένη μαζί σου. Απλά σε χρειάζομαι. Και το πρεζάκι την πρέζα του παραμυθά τη λέει. Εντάξει, συμβαίνει στο 90% των σχέσεων αυτό το πάρε – δώσε. Αλλά μεταξύ μας, δεν ήθελα να συμβεί. Είναι άδικο. Δεν είναι; Θέλω να πω ότι το… 2000 και sorry που γυρίζω πίσω (εντάξει δεν θα είμαστε και ο Ρωμαίος και η Ιουλιέτα του millenium, αν και γιατί όχι;) με άγγιξες ΜΙΑ ΦΟΡΑ ή ΔΥΟ τότε σπίτι σου, που μόλις είχες μετακομίσει, κι εγώ σαν τρελή ήθελα να πέσω στο κρεβάτι μαζί σου και να μην σηκωθώ ΠΟΤΕ. Κι εσύ το ήθελες, το ΞΕΡΩ, το ένιωθα. Κι αυτό είναι αληθινό, ο έρωτας είναι πάντα αληθινός. Δεν θέλω άλλο να πενθώ για εσένα. Ντρέπομαι πάρα πολύ για όλα αυτά που άφησα να συμβούν. Θα μπορούσα να σε αγαπώ, είμαι σίγουρη. Εσένα. Μόνο εσένα. Σε ξέρω πολύ καλά και θα μπορούσα να σε αγαπώ. Να σε ακούω. Πραγματικά. Που ποτέ δεν το έκανα. 3 φορές σε βρήκα και σε έχασα. Δεν ξέρω τι θα γίνει από εδώ και πέρα. Μάλλον τελείωσαν όλα.

[…] Παρόλο που είσαι τόσο κακός και εγωκεντρικός και ανώμαλος και νάρκισσος, όταν αγαπάς είσαι αγνός.[…] Δεν είμαι τόσο χαζή να κόψω τις φλέβες μου για εσένα. Δηλαδή, θα τις έκοβα ευχαρίστως το 2000 και που ξέρεις μπορεί να ξανασυναντηθούμε […] και δεν
είναι στο χέρι μας από ότι καταλαβαίνω. Και τι έλεγα; Αααα ναι, μπορεί και να ξανασυναντηθούμε λέω και να σε ερωτευτώ πάλι όπως τότε και να πέσω κι από το μπαλκόνι κ.τλ. Αλλά τώρα δεν έχει νόημα.

Σε θυμάμαι τα τελευταία 16 χρόνια κι ας ήμουν 10 χρόνων όταν σε πρωτοείδα. Αλήθεια, πόσο θα ήθελα τώρα να ήμουν 10 χρόνων. Κι εγώ ερωτεύτηκα το τσίρκο και τα κουρδιστά παιχνίδια. Αυτά πριν τις Μπάρμπι. Μου αρέσει που μοιάζουν πολύ τα παιδικά όνειρα. Μόνο που σε εμένα δεν υπάρχει τόσο σκοτάδι. Θα μου λείψει η βιτρίνα με τα μαϊμουδάκια. Αν βρω ποτέ κάποιον που να φτιάχνει παιχνίδια, θέλω να σου κάνω δώρο ένα τέτοιο κουτί.

Γράμμα Νο2: «Αποφάσισα να φύγω…»

Σε άλλο γράμμα ο/η αποστολέας εκφράζει την πρόθεσή του να αποχωρήσει από την «πολύπλοκη» σχέση του/της με τον ηθοποιό, καθώς δεν μπορούσε να την φανταστεί ως μη θεατρική…

Αθήνα 4 – 3 – 2005

Αγαπητέ Δημήτρη […]

Η συνάντησή μας νομίζω ότι βρέθηκε σε λάθος χρόνο και συγκυρία. Αισθάνθηκα ότι η σχέση μας δεν ήταν και δεν θα μπορούσε να ήταν μη «θεατρική». […] Έτσι, λοιπόν, σαν να είχα να αντιμετωπίσω την κίνησή μου σε μια παρτίδα σκάκι, αποφάσισα να φύγω ως απλό
πιόνι από το σκακικό γίγνεσθαι -στρατιωτάκι- γιατί γινόταν όλο και πιο πολύπλοκα δύσκολο για μένα […].

Γράμμα Νο3: Ο μαθητής και οι επισκέψεις 

Στο άλλο γράμμα ο αποστολέας αναφέρεται σε… επισκέψεις μαθητών και μαθητριών στον Δημήτρη Λιγνάδη, εν μέσω του δικού τους μαθήματος: «Συχνά διέκοπτες το “μάθημα” (σ.σ. τα εισαγωγικά είναι στο πρωτότυπο), για να μιλήσεις με κάποιο φίλο, μαθητή ή μαθήτρια που είχε έρθει να σε βρει».

Γράμμα Νο4: «Σ αγαπώ»

Σε ένα πέμπτο γράμμα, ο τρόπος που γράφει ο/η αποστολέας δείχνει παιδικός, ενώ μοιάζει να είναι γραμμένο σε σελίδα σχολικού τετραδίου… «Σ’ αγαπώ! Τ’ αποφάσισα και αυτή τη φορά δεν πρόκειται να αλλάξω γνώμη […] Και σε όποιον μιλάει άσχημα θα πω ότι “όποιος κοροϊδεύει κοροϊδεύει τα μούτρα του” και δεν θα σε ξαναθάψω σε όλες τις φίλες μου. Ούτε στους φίλους μου. Ούτε θα ξαναμιλήσω για σεξ, ούτε θα σου θυμίζω ότι το έχουμε κάνει 7 φορές κι άλλες 3 από το τηλέφωνο. Εντάξει, δεν έγινε και τίποτα. Έχει περάσει ένας χρόνος και πέντε μήνες από την τελευταία φορά που το κάναμε live και περίπου ένας χρόνος από τότε που το κάναμε τηλεφωνικά και έχεις να με φιλήσεις στο στόμα από τα Χριστούγεννα, από πριν τα Χριστούγεννα, και μάλιστα χωρίς γλώσσα […]».

Από τις φωτογραφίες των γραμμάτων που εστάλησαν στην εφημερίδα προκύπτει ότι ο Δημήτρης Λιγνάδης διατηρούσε σχέσεις πάθους και με άντρες και γυναίκες. Προκύπτει επίσης ότι δημιουργούσε αρρωστημένες σχέσεις εξάρτησης με τα πλάσματα που τον
ερωτεύονταν.

Γράμμα Νο 5: Το… γαλάζιο της χολής

Ένα από τα γράμματα που παρουσιάζει η «Μ» αφορά ένα μικρό ποίημα που κατάφερε παρόλα αυτά να χωρέσει αναφορές στον Λιγνάδη ως «μπεκιάρη», «σκεπτόμενο με το πέος» και κάποιον που του χρεώνουν… «γκανγκς» (σ.σ.: αγγλική λέξη για τις ομαδικές ερωτικές συνευρέσεις και κοινώς τα όργια)! Υπογράφεται από δύο γυναικεία ονόματα.

Δήλωση κάνουμ’ εξαρχής πώς τούτο εδώ το ποίημα
σκοπό του έχει πάμπολλη χολή να βγει από τη ρίμα

Η αρχή θα γίνει από εσέ, σε σέ θα καταλήξει,
ακόμα και αν η σχέση αυτή οδηγηθεί σε ρήξη

Μπεκιάρης ήσουν πάντοτε, μπεκιάρης και θα μείνεις
γουρλής τη φετινή χρονιά κι έτσι να παραμείνεις

Η πέτρα που ν στην τσέπη σου πέρνα τη στο λαιμό σου,
γιατί αυτό που έρχεται και είναι ο καημός σου,

Το λένε «old» στα αγγλικά, «alt» λεν στη Γερμανία
κι αν θες κομψά στα ελληνικά το λεν τρίτ’ ηλικία

Ρόλους θα παίξεις αρκετούς πριν φτάσεις στην Ιθάκη
και ζεν πρεμιέ στο πλάι σου θα έχεις τον Μαρκουλάκη

Η επιτυχία, άλλωστε, οφείλεται σε εκείνον,
σ’ εσέ χρεώνουνε τα γκανγκς, σε αυτά είσαι ειδήμων

Σύμβουλο στα θεατρικά δεν έχεις τη Ντενίση;
από αυτό και μοναχά κανένας αν αρχίσει

Λύπη θα νιώσει πιο βαθιά κι απ’ τα έγκατα του Άδη
αυτή ‘τανε θα πουν λοιπόν η τύχη του Λιγνάδη;

Ιδιαίτερα χαρίσματα είχε σαν ήταν νέος,
μ’ αντί να ακούει το μυαλό σκεφτόταν με το πέος!

Γ ιατροί κι αν προσπαθήσανε το πρόβλημα να γιάνουν
‘τσι που ‘σαι όλου του ντουνιά τα χάπια δεν σου φτάνουν

Ν ομίζεις κακομοίρη εσύ πώς είσαι στο πηδάλιο
γι’ αυτό σου λέω κάλλιο

Αργά αργά παρά ποτέ ψάχτηνα λίγο Ανάφη
Καθώς και η τελευταία σου ελπίδα πια εχάθει

Δεν ξέρω θα το πω κι αυτό κι ας σε στεναχωρήσει
ποιος θέλει πια Δημήτρη μου να σε σκηνοθετήσει;

Η τύχη σου είν’ χειρότερη και απ’ του Περζικιανίδη
γι’ αυτόν η πόρτα του Εθνικού διάπλατα ανοίγει

Στης Καβουρίνας σ’ έριξε η μοίρα το κανάκι
και κρύψε την καράφλα σου με ένα καβουράκι

Υπενθυμίζεται ότι σήμερα το πρωί, Κυριακή 7 Μαϊου, μετά τον σάλο που προκλήθηκε ο αδερφός του ηθοποιού, Γιάννης Λιγνάδης, παρενέβη τηλεφωνικά στην εκπομπή του OPEN “Έλα χαμογέλα”. Μεταξύ άλλων ανέφερε ότι πως το συγκεκριμένο υλικό δεν μπορεί να έχει καμία νομική υπόσταση γιατί δεν αποκτήθηκε με θεσμικό τρόπο. Μάλιστα το χαρακτήρισε γελοίο! Στην εκπομπή παρενέβη και ο εκδότης της εφημερίδας Πέτρος Κουσουλός ο οποίος απάντησε ότι το υλικό από τη στιγμή που κατασχέθηκε αποτελεί μέρος της δικογραφίας και έθεσε το ΕΥΛΟΓΟ ΕΡΩΤΗΜΑ για ποιο λόγο ο Γιάννης Λιγνάδης δεν επέδειξε το συγκεκριμένο χώρο στις Αρχές!

Είναι προφανές ότι ο αδερφός του προφυλακισμένου ηθοποιού θα πρέπει να απαντήσει στο συγκεκριμένο ερώτημα. Αφού θεωρεί το υλικό που βρέθηκε και εν τέλει κατασχέθηκε “γελοίο” πάει να πει ότι γνωρίζει το περιεχόμενό του και επομένως και την “φολοξενία” που του παρείχε το υπόγειο της πολυκατοικίας. Ως εκ τούτου γιατί δεν είπε την Τετάρτη στους αστυνομικούς για την ύπαρξη του “γελοίου” υλικού που χρειάστηκε ένα φορτηγό για να μεταφερθεί; Οι εξελίξεις αναμένονται ραγδαίες και η δημοσιογραφική μας έρευνα συνεχίζεται παρόλες τις έμμεσες ή άμεσες απειλές.

Δείτε εδώ τα γράμματα:

Λιγνάδη

Με αποσπάσματα από την εφημερίδα «ΜΠΑΜ» που κυκλοφορεί

Πηγή: ereportaz.gr

Ακολουθήστε το zinapost.gr στο Google News και δείτε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για Lifestyle, Showbiz, Gossip News και αποκλειστικά βιντεο.

Lifestyle

Latest

Μανούσος Μανουσάκης:  Η ΕΡΤ αποχαιρετά τον σπουδαίο σκηνοθέτη
ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ

Μανούσος Μανουσάκης: Η ΕΡΤ αποχαιρετά τον σπουδαίο σκηνοθέτη

Αποκλειστικά στις «Αλήθειες με τη Ζήνα» ο πατέρας της Γεωργίας Μουράτη που δολοφονήθηκε από τον σύντροφό της- “Δεν έχω πιστέψει ότι η κόρη μου έχει φύγει από τη ζωή”
Videos

Αποκλειστικά στις «Αλήθειες με τη Ζήνα» ο πατέρας της Γεωργίας Μουράτη που δολοφονήθηκε από τον σύντροφό της- “Δεν έχω πιστέψει ότι η κόρη μου έχει φύγει από τη ζωή”

Συγκίνηση στην κηδεία του Δημήτρη Σούρα- Τραγικές φιγούρες η σύζυγος και η κόρη του
Ελλάδα

Συγκίνηση στην κηδεία του Δημήτρη Σούρα- Τραγικές φιγούρες η σύζυγος και η κόρη του

Ποιος ήταν ο Άγιος Αμφιλόχιος που τιμάται στις 23 Νοεμβρίου
Ελλάδα

Ποιος ήταν ο Άγιος Αμφιλόχιος που τιμάται στις 23 Νοεμβρίου

Μανούσος Μανουσάκης – Κηδεία: Οικογένεια, φίλοι και συνεργάτες είπαν το τελευταίο «αντίο» στον σκηνοθέτη
Ελλάδα

Μανούσος Μανουσάκης – Κηδεία: Οικογένεια, φίλοι και συνεργάτες είπαν το τελευταίο «αντίο» στον σκηνοθέτη

Φρίκη: Πατέρας βίαζε τη θετή κόρη του, της έδενε τα μάτια και την εξέδιδε σε άνδρες μεγαλύτερης ηλικίας
Κόσμος

Φρίκη: Πατέρας βίαζε τη θετή κόρη του, της έδενε τα μάτια και την εξέδιδε σε άνδρες μεγαλύτερης ηλικίας

Ο διευθυντής Επειγόντων Νοσοκομείου Αμαλιάδας στις “Αλήθειες με τη Ζήνα”: «Η Ειρήνη λέει ότι έριχνε νερό στον Παναγιωτάκη για να τον συνεφέρει»
Videos

Ο διευθυντής Επειγόντων Νοσοκομείου Αμαλιάδας στις “Αλήθειες με τη Ζήνα”: «Η Ειρήνη λέει ότι έριχνε νερό στον Παναγιωτάκη για να τον συνεφέρει»

Μιχάλης Κατσούρης: Ο συγκινητικός χαιρετισμός του Οικουμενικού Πατριάρχη στη μητέρα του
Ελλάδα

Μιχάλης Κατσούρης: Ο συγκινητικός χαιρετισμός του Οικουμενικού Πατριάρχη στη μητέρα του

zinapost.gr