Mad Clip: Σήμερα στις 16:30 η κηδεία του, σε live streaming στο Youtube – Τι εξετάζει η ΕΛ.ΑΣ.
Φίλοι, συγγενείς και fans θα πουν σήμετα το τελευταίο «αντίο» στον Mad Clip.Σήμερα, Δευτέρα 6 Σεπτεμβρίου, συγγενείς φίλοι και θαυμαστές του Πίτερ Αναστασόπουλου (Mad Clip) θα πουν το τελευταίο αντίο στον δημοφιλή τραπερ.
Η κηδεία του 34χρονου, ο οποίος σκοτώθηκε τα ξημερώματα της Πέμπτης σε ένα φρικτό τροχαίο στη λεωφόρο Βουλιαγμένης θα γίνει σήμερα, στον ιερό ναό της Παναγίτσας στο Παλαιό Φάληρο. Η εξόδιος ακολουθία θα ψαλλεί την ίδια μέρα, στις 16:30, στο νεκροταφείο Παλαιού Φαλήρου.
Η κηδεία θα μεταδοθεί ζωντανά στο Youtube για να μπορέσουν να την παρακολουθήσουν όσοι δεν καταφέρουν να παραστούν.
Mad Clip: Τι ψάχνει η ΕΛ.ΑΣ.
Απαντήσεις για τις συνθήκες κάτω από τις οποίες έλαβε χώρα το θανατηφόρο τροχαίο του Mad Clip αναζητά η Αστυνομία μέσα από βίντεο που έχει στο μικροσκόπιό της
Τα δυο βίντεο εξετάζονται από εμπειρογνώμονες, οι οποίοι σε συνδυασμό με μαρτυρίες προσπαθούν να καταλάβουν τι οδήγησε τον 34χρονο να πατήσει φρένο στην ευθεία, χειρισμός ο οποίος αποδείχτηκε μοιραίος. Να σημειωθεί πως ο ρόλος του μαύρου R8 έχει ξεκαθαριστεί μετά την παρουσία του οδηγού του στην αστυνομία, με το ενδεχόμενο κάποιας κόντρας ανάμεσα στα δυο οχήματα να έχει αποκλειστεί.
Οι Αρχές θα αναζητήσουν ποιο ήταν το λάθος που μπορεί να έκανε ο οδηγός του super car, με αποτέλεσμα να χάσει τον έλεγχο της Porsche. Με δεδομένο ότι έχει αποκλειστεί από την αστυνομική έρευνα το σενάριο της εμπλοκής άλλου οχήματος, οι άντρες της Τροχαίας αναζητούν ποιο ήταν αυτό το λάθος (πέραν της υψηλής ταχύτητας που θεωρείται δεδομένη και διαδραμάτισε καθοριστικό ρόλο).
Μία πιθανή εκδοχή είναι ο Mad Clip να απενεργοποίησε το λεγόμενο «αντισπίν». Πρόκειται για σύστημα που υπάρχει στα αυτοκίνητα με πολύ μεγάλη ιπποδύναμη, το οποίο κρίνεται αναγκαίο για την αποτροπή του σπιναρίσματος των τροχών. Οι αισθητήρες των super car αντιλαμβάνονται την περιστροφική ταχύτητα των τροχών και όταν υπάρξει διαφορά περιστροφής που μπορεί να δημιουργήσει επικίνδυνες καταστάσεις, τότε δίνεται αυτόματα εντολή για να επιβραδυνθεί ο τροχός ή οι τροχοί που σπινάρουν.
Δεδομένου ότι η Porsche του 34χρονου τράπερ είναι ένα αυτοκίνητο πισωκίνητο, το «αντισπίν» μπορεί να σώσει ζωές, όπως λένε αρμόδιες πηγές. Και αυτό διότι το συγκεκριμένο αυτοκίνητο σπινάρει πιο εύκολα σε σχέση με άλλα. Η απενεργοποίηση του «αντισπίν» έχει ως αποτέλεσμα να είναι πιο εύκολο να «διπλώσει» το όχημα και να εκτραπεί της πορείας του.
Αστυνομικές πηγές αναφέρουν ότι από ορισμένες καταθέσεις φίλων του Mad Clip, που περιλαμβάνονται στη δικογραφία, προκύπτει ότι ο 34χρονος μουσικός συνήθιζε να απενεργοποιεί το «αντισπίν». Ακόμα είναι νωρίς για να διαπιστωθεί εάν τη μοιραία ημέρα το «αντισπίν» ήταν απενεργοποιημένο, ωστόσο, είναι ένα από τα βασικά σενάρια που εξετάζονται.
Πηγή: newsbomb.gr