Η Τέιλορ Σουίφτ έριξε…άκυρο στη Μέγκαν Μαρκλ. Αρνήθηκε να πάει στο podcast της

Η Μέγκαν Μαρκλ της είχε στείλει προσωπική επιστολή και η τραγουδίστρια την απέρριψε

Αρνητική ήταν η απάντηση της Τέιλορ Σουίφτ σε πρόσκληση της Μέγκαν Μαρκλ. Παρά το γεγονός ότι έλαβε προσωπική, χειρόγραφη  επιστολή από τη δούκισσα του Σάσεξ για να πάει ως καλεσμένη στο podcast της, Archetypes, η διάσημη τραγουδίστρια την απέρριψε.

Την είδηση φέρνει στο φως της δημοσιότητας η Wall Street Journal, λίγες μόλις ημέρες μετά το «διαζύγιο» της Μέγκαν και του Χάρι με το Spotify ενώ αμφίβολο είναι και το μέλλον τους στο Netflix.

Όπως αναφέρει η εφημερίδα, η σχέση των Σάσσεξ με την πλατφόρμα χαρακτηρίζεται «από μεγάλες ιδέες, υποδεέστερη εκτέλεση». Επίσης, φιλοξενεί δηλώσεις των στελεχών του Spotify, που αποκαλύπτουν ότι είναι «συγκλονισμένα από την έλλειψη ισχυρών ιδεών και παραγωγικότητας του ζευγαριού».

Το τέλος της συνεργασίας με το Spotify

Η συμφωνία του Spotify με τον πρίγκιπα Χάρι και την Μέγκαν Μαρκλ ολοκληρώθηκε πριν από λίγες ημέρες. «Το Spotify και η Archewell Audio συμφώνησαν αμοιβαία να χωρίσουν οι δρόμους τους και είναι περήφανοι για τη σειρά που δημιούργησαν μαζί», ανέφεραν σε κοινή τους δήλωση στη New York Post οι δύο πλευρές.

Σύμφωνα με ανώνυμη πηγή του Variety ο δούκας και η δούκισσα του Σάσσεξ ήθελαν να αποδεσμευτούν από την αποκλειστική συμφωνία με την πλατφόρμα streaming μουσικής και podcast και να βρουν μια νέα στέγη για τα ηχητικά τους έργα.

Μια άλλη πηγή ανέφερε ότι το Spotify περίμενε περισσότερο περιεχόμενο από την Archewell Audio σημειώνοντας ότι σχεδόν τρία χρόνια μετά την υπογραφή της συμφωνίας, το βασιλικό ζευγάρι παρέδωσε μόνο μία σειρά εκπομπών το «Archetypes» βάζοντας τη συμφωνία «στο πάγο».

Το podcast έκανε πρεμιέρα τον Αύγουστο του 2022 με την Μέγκαν Μαρκλ να αποδομεί την ιστορία των κοινωνικών στερεοτύπων για τις γυναίκες. Σημειώνεται ότι η σειρά των 12 επεισοδίων κατέκτησε την κορυφή των charts της εταιρείας σε πολλές χώρες.

Η συμφωνία αξίας περίπου 20 εκατομμυρίων δολαρίων της Archewell Audio με το Spotify έγινε στα τέλη του 2020,  ανέφερε η Wall Street Journal με αποστολή την «παραγωγή προγραμμάτων που ανυψώνει και διασκεδάζει το κοινό σε όλο τον κόσμο» καθώς «προβάλλει διαφορετικές οπτικές και φωνές δημιουργώντας μία κοινότητα μέσα από προσωπικές εμπειρίες, αφηγήσεις και αξίες».

in.gr