search-button
cross-out

Το προφίλ του Έλληνα καταναλωτή στα σούπερ μάρκετ – Ξοδεύει 329 ευρώ τον μήνα

Το προφίλ του Έλληνα καταναλωτή στα σούπερ μάρκετ μέσα από την έρευνα Shopper Trends της NielsenIQ.
Το προφίλ του Έλληνα καταναλωτή στα σούπερ μάρκετ – Ξοδεύει 329 ευρώ τον μήνα

Το προφίλ του μέσου Έλληνα καταναλωτή στα καταστήματα των σούπερ μάρκετ σκιαγραφεί η έρευνα Shopper Trends της NielsenIQ.

Ειδικότερα, ο μέσος αγοραστής, είναι γυναίκα 39 ετών, λίγο νεότερη από τη μέση ηλικία του πληθυσμού στη χώρα, που είναι τα 42 έτη και πρόκειται για το άτομο που είναι κυρίως υπεύθυνο για την πλειοψηφία των αγορών στο νοικοκυριό.

Οι κύριες αγορές του νοικοκυριού πραγματοποιούνται σε εβδομαδιαία βάση, ενώ αντίστοιχα, οι συμπληρωματικές/έκτακτες αγορές πραγματοποιούνται κατά μέσο όρο 2 φορές την εβδομάδα, σε καταστήματα όχι μίας, αλλά παραπάνω από 2 διαφορετικών λιανεμπορικών αλυσίδων.

Σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας, το ποσό της μηνιαίας δαπάνης για τα ψώνια του νοικοκυριού στο σούπερ μάρκετ υπολογίστηκε από τους ερωτώμενους στα 329 ευρώπροσαυξημένο κατά 5% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά, αποτελώντας μάλιστα και την υψηλότερη τιμή της τελευταίας τετραετίας, όπως αυτή αποτυπώνεται μέσα από την έρευνα. Η Ελλάδα εξακολουθεί να βρίσκεται χαμηλότερα από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο, ο οποίος είναι στα 352 ευρώ, ωστόσο υψηλότερα από αγορές με μεγαλύτερο ΑΕΠ, όπως η Γερμανία, με την κατάταξη της τελευταίας να μπορεί να ερμηνευθεί από την ισχυρή παρουσία των μεγάλων εκπτωτικών καταστημάτων και την ευρεία γκάμα των επιλογών σε προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας.

Αναφορικά με το θέμα των τιμών και των προσφορών, οι αγοραστές δηλώνουν ότι αισθάνονται τις τιμές να αυξάνονται και ως μηχανισμός συγκράτησης των προϋπολογισμών τους αποτελεί κυρίως η επικέντρωση τους στην προμήθεια βασικών ειδών και ο περιορισμός ενδεχόμενων πολυτελειών. Μάλιστα, σχεδόν 2 στους 3 αγοραστές δηλώνουν ότι έχουν ικανοποιητική γνώση των τιμών των προϊόντων που βρίσκονται μέσα στο καλάθι τους και αγοράζουν σε τακτική βάση και με τη συντριπτική πλειοψηφία αυτών να είναι σε θέση να αντιληφθούν τις όποιες αλλαγές της τιμής.

Όσον αφορά στις προωθητικές ενέργειες αυτές φαίνεται να επηρεάζουν την πιστότητα στις μάρκες αλλά και στα καταστήματα με 1 στους 4 αγοραστές να δηλώνει πως αλλάζει είτε μάρκα είτε κατάστημα, ανάλογα με το που έχει τις καλύτερες προσφορές για το συγκεκριμένο αγοραστικό του ταξίδι.

Οι προϊοντικές κατηγορίες που εντοπίζονται με τη μεγαλύτερη συχνότητα μέσα στο καλάθι του αγοραστή αφορούν τα βασικά είδη διατροφής, κυρίως τα φρέσκα φρούτα και λαχανικά, οι αμυλούχες κατηγορίες και τα λοιπά γαλακτομικά. Ο καταναλωτής επιλέγει κυρίως φρέσκο κρέας, πουλερικά, φρέσκα φρούτα και λαχανικά αλλά και φρέσκο γάλα. Επίσης επιλέγει snacks, σοκολάτες / μπισκότα αλλά και αναψυκτικά.

newsbomb.gr

Ακολουθήστε το zinapost.gr στο Google News και δείτε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για Lifestyle, Showbiz, Gossip News και αποκλειστικά βιντεο.

Life

Latest

Θρίλερ στα Πατήσια- Νεκρός ιδιωτικός υπάλληλος – Τον πέταξαν χωρίς τα ρούχα του, ήταν στο νεκροτομείο δύο εβδομάδες
Ελλάδα

Θρίλερ στα Πατήσια- Νεκρός ιδιωτικός υπάλληλος – Τον πέταξαν χωρίς τα ρούχα του, ήταν στο νεκροτομείο δύο εβδομάδες

VINYΛΙΟ με… γιατροσόφια: Ζωντανή μύγα για το κριθαράκι και νεογέννητο ποντίκι σε λάδι
ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ

VINYΛΙΟ με… γιατροσόφια: Ζωντανή μύγα για το κριθαράκι και νεογέννητο ποντίκι σε λάδι

Τραγωδία στα Τέμπη: Το σπαρακτικό μήνυμα του Νίκου Πλακιά – “Για δεύτερη χρονιά θα λείπουν από το τραπέζι μας τρία πιάτα…”
Ελλάδα

Τραγωδία στα Τέμπη: Το σπαρακτικό μήνυμα του Νίκου Πλακιά – “Για δεύτερη χρονιά θα λείπουν από το τραπέζι μας τρία πιάτα…”

Κύθηρα: «Έχασα τον λεβέντη μου» – Ο σπαραγμός της μάνας του 30χρονου Κοσμά που αυτοκτόνησε και οι καταγγελίες για bullying
Ελλάδα

Κύθηρα: «Έχασα τον λεβέντη μου» – Ο σπαραγμός της μάνας του 30χρονου Κοσμά που αυτοκτόνησε και οι καταγγελίες για bullying

Συντετριμένος ο αδελφός του Δημήτρη Ήμελλου: Με πήρε μια ημέρα πριν τη γιορτή μου. Δεν έβγαινε η φωνή του… Το μόνο που μου ψέλλισε ήταν…
Videos

Συντετριμένος ο αδελφός του Δημήτρη Ήμελλου: Με πήρε μια ημέρα πριν τη γιορτή μου. Δεν έβγαινε η φωνή του… Το μόνο που μου ψέλλισε ήταν…

Ισόβια και 19 χρόνια κάθειρξη στον Νορβηγό που σκότωσε τον 32χρονο αστυνομικό στη Θεσσαλονίκη
Ελλάδα

Ισόβια και 19 χρόνια κάθειρξη στον Νορβηγό που σκότωσε τον 32χρονο αστυνομικό στη Θεσσαλονίκη

Γαλλική ανάποδη μηλόπιτα
ΣΥΝΤΑΓΕΣ

Γαλλική ανάποδη μηλόπιτα

Νέα μαρτυρία για την άγρια δολοφονία στην Καλαμάτα: «Ο εργολάβος είχε τον 35χρονο σαν παιδί του»
Ελλάδα

Νέα μαρτυρία για την άγρια δολοφονία στην Καλαμάτα: «Ο εργολάβος είχε τον 35χρονο σαν παιδί του»

zinapost.gr